Thursday, September 17, 2009

Selamat Hari Raya Aidil Fitri

Ermmm.... pejam kelip pejam kelip... Ramadhan dah nak melabuhkan tirainyer sekali lagi. Kira-kira dalam 2 hari lagik.... kita akan menyambut Syawal. Hari niii bole dikatakan sume berada dalam mood raya.... terasaa malas nak buat keje. Begitu jugak ngan kiter. Lagi pun opis dah mula sunyi dan lengang... maklum lerrr dah ramai cuti raya!!!

Semalam cam tak ready jer nak raya.... Bukan apa... kuih raya lum ada lagik. MAsa orang sibuk mengorder biskut raya... Jual mahal... kunun nak buat sendiri.... tapi hempehhh!!!! Tengok kuih Raya si Amira dalam Facebook.... lagik mencabar mood kiter... perggghhh... jeles-jeles!!! Balik jer opis semalam... pas berbuka... kitorang anak beranak pulun buat 2 jenis kuih dengan 2 doh adunan setiap satu(biskut chocolate chips dan kuih gunting)... He! He! He! ! satu untuk kiter... satu untuk Pahang... satu untuk Terengganu. Ingat nak terus sambung buat biskut dahlia. Tapi... tepung kastard lak habih.... tak pe laaa.... kalau rajin buat malam nih... kalau idak... lepas raya lah.... To MY hubby thank u so much tolong uli doh dan guting kuih gunting semalam... muahhhh!!! Untuk anak-anak... thank-you tolong ibu buat apa yang patut termasuk tolong buat kecoh.

Pagi tadik lak... masa nak kuar duit kat bank... terserempak lak ngan En Mat Kerepek.... So beli ler kuih rempeyek... Ermmm... Dah ada 3 jenis kuih kannn???? Ok laaa tuh... So dengan ini penyimpan mohor besar menyisytiharkan...iyes... kiter dah ready nak raya.... Yahooo mood raya sdah mari...


Dalam famili kitorang lak yang paling gumbira mestila En Kimie.... TAhniah kepada anakku.... setakat hari ini dikau telah berjaya berpose selama 25 hari.... Setakat ini kimie tertinggal sehari je. Itu pun disebabkan teacher dia paksa dia makan coz sakit perut. Untuk hari niii dan balance lagi 2 hari nanti, ibu harap kimie dapat menghabiskan pose. Nanti tahun depan... dah darjah satu... ibu harap kimie dapat berpuasa penuh sebulan.....

Dikesempatan ini juga... kami sekeluarga menyusun jari memohon ampun dan maaf dari hujung rambut hingga ke hujung kaki.... semoga salah dan silap kami samaada disengajakan atau tidak mendapat kemaafan dari kalian.

Catatan bagaimana kitorang menghabiskan raya kali ini akan dimuatkan komdian.

SEbelum kiter menghabiskan entry kiter kali nihhh... layan lerrr dulu gambo pra raya yang kitorang capture Ahad lepas yang secara kebetulan my parents in-law turun KL dan Mika (sepupu kimie & didie yang stay kat sg Petani ada datang)













Agains.... SELAMAT HARI RAYA!!!!!! Maaf Zahir dan Batin

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails