Wednesday, March 4, 2015

srai sport

Saja tepek stori dan gambar lama... tapi tak dop ler lama mana....  

Ini kisah 18 Febuary yang lepas... dimana kebanyakkan sekolah dah cuti sempena Tahun Baru Cina yang bakal disambut oleh bangsa Cina pada 19 dan 20 Feb 2015. Since bebudak niii bersekolah di Sekolah Rendah Agama Intergrasi BBB maka... mereka semua tak cuti pun... Rabu tuu... bertempat di Kompleks Sukan UKM, pihak sekolah menganjurkan Kejohanan Olahraga Peringkat Sekolah (2015).

Kejohanan nii dibuat secara tertutup... so those parents yang cuti ley ler join (kalau nak ler). Tapi my kiddos kata, parents tak dijemput pun! So, pagi tu kitorang just dropkan aje mereka kat stadium dan kami gi keroje seperti biasa!
Sephia just masuk satu acara... lari berganti-ganti. MAnakala Kimie masuk lari berganti-ganti, pecut dan lontar peluru.... Gimana pencapaian merea????

Sephia dengan bangganya menunjukkan medal emasnya... Bila kiter tanya kimie lak... ini jawabnya! Bronze medal niii untuk lari berganti-ganti. Hurmmm wokey... another two????

Katanya yang lagik dua tu dia juara... Cikgu kehabisan medal. Nanti cikgu bagi komdian... Yea aa
tau idak???? Hurmmm entah ler. Hingga ini tak nampak pun medal nyer! 

 
Yang nampak... 2 budak yang hangus rentung kulitnya!!! Masuk acaranya tak seberapa... tapi... rentungnya macam semua acara depa masuk! Hahhahahhaa...

Yes, we aim to be champion. Unfortunately bare in mind, kalah menang adat bertanding.  Anyway... Congrats to u 2 dear!! 


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails