Wednesday, October 19, 2016

Lc sport day

Citer throwback lagik... Kisah yang berlaku 14 May yang lepas.. sebelum memory ini perlahan-lahan luput dari ingatan... tepek kat sini untuk ingatan di hari mendatang..

Ni program Soort Day LC... time tuuu actually acara sukan bagi anak-anak dah diadakan kat sekolah masing-masing secara tertutup. Sebab Malaysia menghadapi masalah jerebu dan kepanasan melampau pada ketika itu.

So, pada hari tersebut hanya diadakan majlis penyampaian hadiah dan games untuk dan bersama parents sahaja dan dijangka akan habis awal untuk mengelakkan cuaca yang mula menyinga tgh hari nanti.

Seawal jam 7.30 pagi dan bertempat di Presint 9 bandar Putrajaya.... ramai parents dah hadir 


Register dulu before khaleef masuk ke khemah LC Seksyen 8, Bandar Baru Bangi


Sephis terjumpa laak ngan ex-teacher dia.

Khaleef terus dipakaikan mask untuk aktiviti perarakan masuk kontigen nanti

Alala laaa laaa tomei my Cutey Green Apple nih.

Sementara tu... ai tinggalkan my lil son untuk ke kaunter pendaftaran. Nak masuk acara parents  ler kunun

Balik aje ke khemah... tgk khaleef sedang menangis atas pangkuan teacher dia. Nampak ajer kiter.. terus meraung nak cabut dia punya mask

Mssa perarakan kontigen.... jenuh ler ajak dia sama berarak ngan kenkawan dia... hempehhhh... tak mau langsung... ada ler sowang dua kwn dia yang sama mood swing hari tuh!

Lebih rela dia duduk sowang-sowang bawah khemah.


Maka... terpaksalah si ibu sama-sama beratur kat barisan belakang sekali... hehehehe... nampak tak ai dalam kontigen anak-anak LC S.8, BBB?

Pelan-pelan.... kiter berundur tinggalkan dia duduk ngan kenkawan dia. Yang duduk niii semua kenkawan yang mood swing! Hahahhaa!

Tak lama komdian... acara penyampaian pingat... masa tu teacher akan datang kepada peserta one by one...


Bila dah dapat medal... baru ceria mamat sorang tuuu

Next acara untuk patents.... kategori berkumpulan wanita dan berkumpulan lelaki... kiter tak join.
Acara berpasangan dan acara keluarga aje kiter join.

SEmentara tuggu our turn.... layan dulu budak niii main belon

Main bouncing castle dan visit rabbit nii

Untuk acara pasangan... pancing botol dan acara famili.... di mana ai tiup belon... serah pada Khaleef... nxt khaleef akan berlari menuju to ayah yang ada diseberang sana... ayah pecah belon dan lari to ibu sambil dukung khaleef.. Both acara kami dapat tempat... dah al-hamdulillah... ada hadiahnya


Hahahhaaa... heppi giler dia... Hurmm... diharap tahun depan dia boleh participate ler dalam acara yang dijalankan oleh pihak sekolah. Amiin!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails