Wednesday, June 6, 2018

Iftar Ex-Zon Kolej 2018

Alhamdulillah.. biarpun kami dah pun perpecah lokasi kerja... ukhuwah yang terjalin masih utuh seperti dahulu kala...

So, apa lagik... acara tahunan kami.. iftar bersama famili

Tarikh: 06 Jun 2018
Tempat: Red wok
Bil pax: 9 Dewasa 2 Rumaja 4 kanak2 1 baby will born soon
Total pax: 16 orang... wahhhh dah bertambah ahli keluarga kami. Meriah... meriah...

ni menu pilihan kami... banyak yang amat.. siap tapau bawak balik lagi


Muka-muka keluarga besau kami


dimulai dgn mok cik  dan pasangan laaa


pastu 3 dara pingitan ni... Najwa, Sue dan Azie


Buah-buah hati beta.. hahahhaa


Sara dan asben... sara penyumbang pertambahan ahli keluarga kami.. kali ni dia bwk 2 orang sekali.. hihihiii


Antara si cilik dalam keluarga kami... opss... yg tudung purple tu bukan si cilik yea... itu si jelek... hahahaha...


Ecah dan pasangan... eh.. tak nampak lak Azam dalam gambo niii... 


alamak... gambo ni tak ley nak di rotate laaa pulak... alaaa... korang layan aje laa gambo ank kiter dan ecah ni... tahun depan bertambah laaa anak2 cilik dlm keluarga kami.. yezzzaaa.. tak sabau lak rasanya kiter nak dapat anak buah baru...


haaa... baru mucul muka si Azam nii... dalam gelap gulita... hp dia aje yang ada lighting selfie... so, kena buli laa ngan kami


gelap kan... so, spot le gambo sendiri kalau boleh... hahahaha..

Moga aktiviti bonding macam gini will lasting for-eva...
luv u ols guys....

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails