Friday, March 4, 2011

Cuti Sekolah- Mac 2011

Cuti sekolah??? Haha ha haaaa.... teringat masa doluuu-doluuu... alaaa masa muda-muda dulu. Sewaktu di zaman persekolahan! Sebut aje choti sekolah... terloncat-loncat kegumbiraan. Ngaper??? Hihihi.... buat2 tanya lak kowang niii. Macam lerr kowang sume tak pernah mengalaminya. Off course ler sebab tak yah bangun pagik... tak yah gi sekolah. Tak yah buat kerja rumah... tak payah basuh kasut sekolah... bole tgk kartun lama-lama..... bole balik kampung . Pendek kata..... CUTI SEKOLAH=BESSSTTTTT!!!!

Dah lupa camner perasaannya...? Kalau lupa tentang erti keterujaan CUTI SEKOLAH.... pi sekolah terhampir... interbiu lerr beberapa orang budak... usahkan budak... cikgu dia pun hepi komain... lebih heppi dari studentnya... hik hik hik... Uiksss.... ada ker yang marah ngan kenyataan kiter tadik??? ADA??? ke TAK DER????? Kalau yg ada tuuu..... tahniah diucapkan. Anda terdiri dari kumpulan pelajar atau guru yang begitu berdedikasi dan jika anda berdedikasi... abaikan ajer statement kiter tadik.

Tujuan entry niii dicoretkan, bukan lerr nak citer atau ulas mengenai definisi cuti sekolah. Apatah lagi nak buat karangan BM yang bertajuk "Huraikan kebaikan dan keburukan cuti sekolah".... Habis tuhhhhh buat apa pilih topic ini kan kan kan????

Hihihiii... saja nak share makna cuti sekolah dari satu lagi angle kehidupan... iaitu,

CUTI SEKOLAH=MUSIM MENGAWAN

uuuppppssss.... keterlaluan ker kenyataan kiter? Rasanya ye dan tidak.... x caya?????


Lihat..........................

Setakat 04/03/2011 niiii, kiter telah menerima lebih dari 10 undangan perkahwinan untuk dihadiri..... camner nak atur stra-3 nihhh? Ada utara... ada selatan... ada timur dan ada barat... ada yg before cuti sekolah start... ada yg diakhir cuti sekolah... ada yg sama tarikhnya dan ada yg tak sama. Ermmm.... fening gak nih!!!!

Sana sini jemputan kawin... tak ke betoiii salah satu makna cuti sekolah nih???? 

Ermmmm.... I end dulu lerr entri kali nih... Bimbang gak orang Dewan Bahasa sue lak nanti.... Dahhhhhh

1 comment:

nashora said...

so anda pilih yg mana..tidak ketinggalan anda jugak mak enon yg dipilih menang tanpa bertanding....perkhidmatan anda diperlukan...tp bagaimana mana pulok...peneman seseorang yg special di PD...huhuhu....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails