Sunday, March 27, 2016

Redang Island 3D2N finale

Selasa (15/03/16)

Our last day di Redang... Kalau ikutkan memang tak puas beb nak stay di sini... Tapi... nak buat camner kan. Tiba masanya untuk pulang.



 Gambar masih dicapture selepas sunrise... jam 7 pg time nii



 Panorama yang pasti akan mengamit rindu... panorama yang penuh ketenangan... Lagu ombak laut yang mendamaikan... 



Tepek gak ler gambo dishes yang jadik pilihan kitowang pg tuuu

Pas breakie... en hubby temankan our kiddos main kat swiming pool... manakala kiter mengemas our belonging.. ready for next departure... 



 Muka-muka yang hangus... heheheee... time sunbathing tak hingat donniaaaa!


 Beratur untuk depart... Sekali lambat daaa... turunkan passenger... unloading bagasi depa... loading our bagasi... baru ler passanger ley naik feri...



 Sementara tuu... zooming dulu hotel-hotel yang ada dekat ngan Laguna Redang Island Resort niii... Mana ler tau... next trip nak singgah resort lain lak!



 Sementara proses loading unloading selesai... asyik gak mata kiter lihat boat bawak barang2 nii... Gigih diorang mencarik rejekinya di sini.



Asyik juga bila  kiter lihat... dari lori yang bawa bagasi kitorang dari lobby hotel... di pindahkan ke atas feri P8... dan sebahagian bagasi yang ber tag P7 di pindahkan lagi ke boat sebelah..

Boat P7 berlepas dahulu... next baru lerr P8... kepulangan kami ke tanah besar menaiki feri yang lebih besar dan selesa menjadikan perjalanan pulang kami sungguh selesa.



Tamatnya perchotian kami di Laguna Redang Island Resor niii... telah mengembalikan semangat kiter yang hilang... Now i'm more clam.. redho dan pasrah.. Syukur Alhamdulillah.

InsyaAllah... Island hunting akan diteruskan... Next destination??? Lom decide lagik... Soooooonnnnn!

1 comment:

Lina W. Sasmita said...

Pulau Redang? duh dah lama ingin main kat sana.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails