Monday, August 10, 2009

Tahniah To My Sister In Law - Lina

09th Aug 2009 yg lepas, my sister in law... Lina telah pun memperolehi segulung ijazah menerusi konvokesyen UPM yang ke-33 sesi 3. Just My Father in law jer yang masuk dewan niii (dapat tempat duduk VIP lagik).


Kitorang laaak lepak kat FEP.... Kitorang memang tak mau mama masuk dewan.... high risk.... pengudaraan di dalam dewan tuuu tak berapa elok so, bimbang ngan penularan wabak H1N1. Lagi pun... mama tak sihat... takut peristiwa yang berlaku masa mama menghadiri konvo b. ngah dulu berulang kembali. So menunggu di luar is the best way.


Sebelum tamatnya majlis konvo.... ayah dah kuar dulu... He! He! He! LAPAR...... katanya. Iye laaaa dari pagi tadik ayah belum makan lagik. So.... apa lagik... kuar jer ayah dari dewan... terus ke gerai mamak kat FEP nih.... Agak-agak majlis dah nak habis... kitorang ke Dewan PKSASS nih...


Zoom muka-muka yang kepanasan nih.....




niii kimie & didie bersama belon depa yang atuk dan nenek belikan... Kalau nak mintak kat ayah & ibu... sori lerr nak dapat ye!!!




Puas gak tunggu acu depa niii... dan akhirnya.... TAHNIAH Acu!!!



Senyummmm





Bersama ayahanda dan bonda yang terlalu banyak berkorban






Bersama kitorang sekuarga....

mengabadikan gambar keluarga di hari bersejarah ini....



Untuk cu.... tahniah sekali lagik



Kimie pun nak merasa bergraduat gakkk



didie pun tak nak melepaskan peluang.


niii mama dah kepenatan.... So, kitorang mintak berundur diri dulu yea Lina...


Dikesempatan ini k. Salmi mengucapkan tahniah sekali lagik... semoga dimurahkan rezeki untuk mendapat kerjaya yang baik dan cerah masa hadapan... dan seandainya kau telah berada di puncak... jangan dilupakan jasa ibu bapa yang melahirkanmu... membesarkan mu..... dan yang telah banyak berkorban demi mendidik dirimu. Tanpa mereka dikau pasti tidak akan berada dipuncak kejayaan ini.


Last but not least.... CONGRATULATIONs...... dari kami sekuarga buatmu adik........

1 comment:

Unknown said...

thanz kak salmi along kimie n didi..coz dtg konvo lina smlm..insyahallah ada rezeki n berkat doa smua akn lina bls jasa smua org yg tlh byk berkorban..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails