Friday, April 24, 2009

TQ Hubby

Erm.... camner yer kiter nak mulakan stori kiter kali nihh????

Ermmmm.... gini ler..... jam kiter hadiah dari my hubby masa kiter kawen dulu laaa dah tak berfungsi lagik.... tak tau masalah aper.... baru jer tukar bateri rasanya.... tapi tak lama komdian dia tak berfungsi lagi.... So may be dah tiba masanyer kiter dapat jam baru kannn. So kan ker anniversary kiter dah tak lama lagik.... so kiter bagi hint lerrr kat my hubby.

Camner I bagi hint....???? He! He! He!



Kiter pakai lerrr jam KFC nih..... dan tunjuk-tunjuk kat dia.... tak kan tak kecian kotttt


Dan Yahoo..... pada 21 April lepas kiter dapat hadiah in-advance... katanyer sempena ulang tahun perkahwinan kami yang ke 7 tahun nih.... apa hadiahnyer???? JAM lerrr ape lagik. So apa lagik pose sikitttt.....




jangan jelesss.....





Zooming skitttt...... TQ cayang... muahhhhhh......

Ermmm... tapi... bebaru nih tali salah satu handbag kiter dah rosak.... tapi kiter still pakai handbag tuu lagik....

tengok.... tak kecian kerrr???? Ermmm.... Hari IBU dalam bulan May kannnn????? Any idea my hubby????

2 comments:

nashora said...

amboi...amboi....tuntut yg lain pulok....tu akibatnya bagi in advance....husband sendiri pun x dapat lagi....nie dah mintak yg lain...habis beg2 dalam almari pakai tu....warna biru, hitam, putih etc...belum termasuk beg2 pakaian, beg yg dapat dari kursus n seminar....beg plastik pun byk....kalau cam nie kalau "imelda" M'sia nie..hihihi

Yana said...

hahahaha... minta lebih2 tau... bagi adik mu skali nie..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails